BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 9 December 2011

They Changed My Life...=) Footsteps 8

Testing2.... Assalamualaikum!!
Life bagi aku macam roller-coaster yg laju2 tuh...
Ade naeknye ade turonnye.....
Bile aku pindah ke suasane baru...aku rase turon woo
tapi aku jumpe ngn dyorunk niyh...totally changed my perspective =)
Bhaha aku un nak wat gak cik Qayyum!
Bgi kengkawan di luar sane yg x disebut tuh jgn la terase sebab anda sume ubah gak hidop aku cume x sebut jek sbab nti penoh sgt2...
Oleh yang demikian inilah senarai mereka ituh.....

1st.Mohammad Nur Afham

Bahan kutukan : Hidung Kemek hehe ;)
Reasons : Dialah kawan rapat akuh...saling berkongsi masalah,nasihat,,study same2..klau nak study aku akan ajak dye..overnite un ajak dye ari ue..tengok AKU BUKAN TOMBOY hahaha and The Best Roommate =)..Woi bile nak dtg umah aku?? Hahaha

2.Nor Qayyum Azman


Bahan Kutukan : Hariss..Tengok kulitnye..and banyak kot haha xdela gurau!
Reasons : Dye nih skali kau kenal dye kau akan rase nak kawan ngn dye smpai bile2....dye nilah yg selalu KUTOK aku gak =.='...A good listener and pemberi semangat...Ingat lgi time aku kat bilik kau tuh pas JD..=).Oh dye nih suke tydo bwh katil aku hahaha....

3.Muhammad Izzat Sulaiman







Bahan Kutukan : Err xpayah bgtau aku rase korunk da tau....hehe
Reasons : Stylo!..pandai styling... A good listener gak...good at giving advice..Fun to be with..Roommate Afham ngn aku hakhak...Tpi bab selesaikan masalah sendiri well tu K.O sikitla...woi jom pgi KKTM Rembau same2!! =)

3.Azmi Jaafar Zakaria



Bahan Kutukan : X leh bgtau kot....aib org =)
Reasons : Dye ni memang pelawak...penceria suasane...good listener,,advisor ngn pemberi semangat...thanx a lot bro!! Rummate B/3/11...oh ye kitorang gak selalu kongsi NESCAFE haha..oh tengok AKU BUKAN TOMBOY ngn Afham

4.Shafiq Ishak


Bahan Kutukan : Tanyelah org2 diatas ue..aku malas nak cakap~
Reasons : The professor..slalu semangat tok blaja...kenalkan aku kat K-POP.....aku balik JB ngn dye r slalu

5.Wan Ameerul Nazhif


Bahan Kutukan : Kari.....hahaha
Reasons : Diala pengubah persepsi aku gak....pendengar yg setie..bolela...kutok org no.1..aku balik JB ngn dye gak..Selalu berinfomasi dye nih

6.Amir Ashraf Normuhayat


Bahan Kutukan : Buah Nangke..Tahla aku un x pasti
Reasons : Ketue Batch aku!! Imam in our batch...badan yg mcm Sazali kot...ade senyuman yg pasti membuatkan awek2 disane cair...pendengar yg setie gak..pemberi nasihat yg terbukti bernas thanx BRO!

7.Nazatul Nadhirah Ekram


Bahan Kutukan : Erkk xde kot
Reasons : 1st Girl in my list..kwn yg baik amat...peneman facebook yg terbaik!!! aku slalu minx tolong dye r klau nak "pass" sumting tok seseorang hehe...pendengar yg baik,,pemberi nasihat,,dan kate2 semangat2 ur the best friend! =)

8.Zafirah Izzati



Bahan Kutukan : Masam(Only aku jek yg tau)
Reasons : The only Form 4 in this list...hey dye penting gak oi..korang x tau...ha shes only my best friend actually,, aku anggap dye mcm sister aku sendiri =),,,,story2 ngn dye kengkadang...aku salu bahan dye haha,,wei bace post pasal kau nih!!

9.TEMAN*Not real name


Bahan Kutukan : Lagi r xde niyh
Reasons : My 2nd and maybe last crush the one that I will remember forever.....haha no need to know her real name..its a secret...certain people only know...She is cute and adorable...sorry x letak pic sebenar mungkin akan menimbulkan kontroversi...papepon 143...


10.Syafiqah Ahmad Yani


Bahan Kutukan : Tah xde kot...
Reasons : My First Crush hahaha XP...btol! Tpi aku da anggap mcm sister aku gak,,,,thanx 4 the memories and the gift,,,nti kasik balik ea?? Shes a good listener klau nak tau...bgi aku muke dye lawa2 kampung aku suke!! haha

To CUCU nah aku tag jek..sorryla x letak gambo kau...nti org kate ape lak kan??
ha klik la link ue klau nak tau sal dye....
shes important gakla..teman aku cri gaduh kat FB haha

Ok that's it ladies and gents...dyorunkla pengubah idop aku...and mould me to be a better person in life
Thanx guys and gurls 4 the memories...Aku akan kenang smpai aku mati =)
Sekian Wasalam

0 comments: