BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 8 December 2011

CHOCOLATE....Footsteps 7

Assalamualaikum ( Gaye Ustaz kt HOTFM ue ) Hehehe
Cube tengok post kat atas tuh.....
Paham x ape yg akan aku cube sampaikan di sinih??
Baiklah klau ade yg masih dok terpikir tuh aku fast forward kan...
Post kali niyh aku nak khabaq kat korang sikit pasal coklat or in ENGLISH Chocolate.....
*Tapi aku nak ucapkan trime kasih lah pade TEMAN sebab kasik aku ilham

Arigatou Gozaimas!!! =)

Coklat ni bgi aku la kan...adalah makanan yela memang makanan....ade khasiat tersendiri klau korang kawal makan cokelat tuh and ade keburokan dye(BOLEH MENGGEMUKKAN) Haha.....
Coklat nih kengkadang diberi sebagai hadiah ape ocassions un bole bukan sahaje VALENTINE'S DAY yg HARAM tu tau......
Selalunye Coklat akn diberi dan nanti si penerima kenela balas balik tpi klau org tu x suke nak wat camne an?? Jgnla sedyh klau x dibalas...
Ade member aku kate coklat ni release stress hurmm aku stuju ngn pendapat dye =)
Ade gak member aku xleh makan coklat...Nanti migrain katenye...Sian kau x dpt nak rase keseronokan coklat kan2??
Oke kategori Coklat : 
(Ni yang aku tau jela...X taula ade lagi kat luar sane tuh)

1.Coklat Gelap


Biasenye Coklat jenis nih kaum lelaki suke.....dan mestila kaum perempuan yg beri....tol x? =) 
Aku suke yang inih hahaha saje bgtau..=P

2.Coklat Putih
Coklat jenis camni lak kaum perempuan suke....Kaum lelakila pemberinye...Klau kat JEPUN ade White's Day iaitu pemberian Coklat Putih oleh kaum sape tah aku un x ingat

Ok..Ladies and Gents...
Aku dah kekeringan Idea sebenarnye...
Smpai sini jela....=) 
Sekian..Wasalam
*Thanx 4 reading folks

0 comments: