BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 7 December 2011

Hati Seorang Lelaki(Part2)...Footsteps 6

Hey Guys and Girls
Aku kembali wuahahaha......ok x perlulah aku ketawe camtu lak kan =.='
Di sini aku kembali ngn post aku yg ke 6....Ye adik2 yg ke brape dah tu?? Yg ke-6...
OK...Kan arituh bercakap pasal Hati Seorang Lelaki kan??? Yg itu Part 1..Ni lak Part 2

Nah tgokla gambar laki niyh puas2.......


Ok first of all aku bukannye nak terangkan pasal laki dlm gambar tuh =.='
Gambar tuh jest CONTOH jek....xkan le x bole kan??

Baeklah kite teruskan lagi dengan perbicaraan HATI SEORANG LELAKI(Part 2 )
Sekali lagi diingatkan kepade pembace di luar sane...ape yg aku ckp niyh juz pendapat aku..Jdi jgnla korang nk marah aku ke,,,maki hamun aku ke,,,jike ade pendapat bercanggah ok??

Seperti yg kite tahu Hati Lelaki ni susah dan amat rumit untok ditafsir.....diorang xkn mudah mengalah jike diterime sogokan or pemberian yg mereke x minat langsung.....
Justeru =.='.......Apsal aku gune ayat niyh??? ah xpelah..Justeru kita perlulah bace contoh2 penerangan di bawah ini.......

1.Lelaki niyh kalau nakkan sesuatu mereke xkn mudah mengalah...mereke akan cube sedaye upaye supaye ape yg mereke nakkan sgt tuh dpat jua
 -Ok contohla aku ni lelaki...kalaula aku nakkan seorang AWEK niyh...aku xkn mengalah begitu jek..aku akan cari ape2 sahaje jalan untok dptkan AWEK yg aku minat tadi
TAPI TUNGGU....Lelaki ni akan mengalah jua jike AWEK niyh da TAKEN la katekan or ALIM2 gituh...Sebab ape?? Ha!! Bacelah di bawah ni..


2.Lelaki niyh sedikit sebanyak paham Isi hati kaum HAWA..
....
 - Contohnye...Jike AWEK ni ALIM tahap pegang AL-QURAN tiap mase xknla lelaki niyh nak truskan usha gak kan?? TAPI!!!!


3.Lelaki niyh ade yg setie gileee...X la semue I mean adela gak an??
 - Manela tau jike dye x dpt AWEK ALIM tue lelaki niyh sanggup gak au menunggu smpaila AWEK tu bersedie untok menerime lelaki ue dlm hidop dye....


4.Sakit Hati Lelaki berbeze sangat...Jadi jgn anda ingat Sakit Hati Pakwe anda sekarang same dengan Pakwe anda dahulu...Lelaki memerlukan care yg berlainan untok memujok mereke......


5.Lelaki niyh klau bab bergurau no.1....Tande mereke ingin bermanje2 jek...
Berilah mereke peluang untok bergurau...jgn amek hati sgt yup....klau sakit hati un bgtaulah mereke sbab mereke ni x dpt nk detect klau org tu sakit hati ngn mereke


6.Last but not least......ONCE BROKEN CONSIDER SOLD....ha aku gune fakta niyh sbab klau HATI lelaki tuh dah patah..pecah or what so ever jgnla harap hati lelaki tuh akan pulih dengan hanye perkataan MAAF or I'M SORRY....
Senang cerite klau hati lelaki tu dah TAWAR(klau ade hati lagi laenla) pleasela jgn dtg balik dlm idop mereke....or merayu2 please come back??? Sebab dah TAWAR nak buat cmne kan?? Dah xde HATI lgi...
-Time to move on.....Start a new day,....A new life btol??? So please dont mess with our lives

OK ...di sini sahaje luahan saye...
Post ni aku tujukan kepade QAYYUM yg menanyekan aku tdi dah wat post bru lom......
Then to all the guys out there yg tengah HEARTBROKEN!!
Alrite that is all folks! ADIOS...Wasalam

0 comments: