BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 7 December 2011

SPC ??? Footsteps 5

Haiyooo!!!!!!!!
Ngah gembire Act.....
Sbab ape??? sbab SPC...
Bagi anda yg x tahu SPC tu ape SPC ialah singkatan bagi SKIM PELAJAR CEMERLANG....Biasiswa dri pihak MARA ok??
Buat pengetahuan anda semue aku tlah memohon SPC nyh ....Sape yg xnk an?? Dahla Biasiswa tuh...dri MARA lak
Ringan sikit beban mak ayah aku....xpyahla kuarkan duit byk sgt kan2??
Ok aku nak tunjokkan korang bende nyh.....


Kepada pelajar-pelajar SPM 2011 yang mohon Pra SPM MRSM, yang terlepas pengumuman ini, saya umumkan sekali lagi. Email yang saya terima pada 6/12/2011

Assalamualaikum Tuan/Puan,

Merujuk kepada perkara di atas serta susulan emel-emel dari BPP sebelum ini,

Sebagaimana tuan/puan sedia maklum, BPP telah membatalkan perlaksanaan Ujian Psychometric bagi pengambilan tahun ini. Penempatan pelajar-pelajar bagi program ini akan ditentukan melalui dua cara iaitu temuduga atau kemasukan terus.

Sehubungan dengan itu, adalah dimaklumkan bahawa temuduga akan dijalankan pada 13 hingga 16 Disember di Pejabat MARA Negeri Selangor. Pelajar-pelajar yang terlibat adalah pelajar-pelajar yang memohon program berikut

1) INTI International University
2) INTEC Shah Alam
3) Taylor's University
4) International Medical University
5) University of Nottingham (Farmasi)
6) Universiti Islam Antarabangsa Malaysia
7) UPM (Perubatan)

Manakala untuk program ALAM, temuduga akan dijalankan pihak ALAM sendiri di kampus Melaka dan Batu Rakit, Terengganu.
Surat panggilan ke temuduga akan dipos mulai esok.

Pelajar selain daripada pemohon kursus di atas akan diberi kemasukan terus ke Institusi berkaitan. Walau bagaimanapun, pelajar perlu menunggu surat pengesahan dari MARA kerana MARA sedang mendapatkan pengesahan penempatan dari Universiti.

Bersama-sama ini disertakan senarai nama pelajar yang akan dipanggil ke temuduga minggu hadapan untuk makluman tuan/puan bersama.

Sekian untuk makluman tuan/puan.

Terima kasih
Ok kalau korang paham...dye kate bgi yg memohon selain dari Institut yg disebutkan..mereke akan dimasukkan teros ke institut berikot...
Aku mohon KKTM REMBAU...SO itu adalah selain dri institut yg disebutkan..dyorunk kate tunggu surat pengesahan jek...
Wahhhh X sabo aku..berdebar2 menanti
Harap2la aku dapat...DOAKAN aku tau korunk....HOPEFULLY aku DAPAT!! AMIN
Sekian.Wasalam

0 comments: